Nieuwe klant? Begin hier.
  1. Opnieuw bestellen
  2. Status bestelling
  3. Bestelling wijzigen
  4. Retourneren, klachten
  5. Neem contact met ons op
Terug

RETOURZENDING, KLACHTEN

RETOURZENDEN

Je hebt het recht om je bestelling binnen veertien dagen na ontvangst te annuleren. Alle details over je Annuleringsrecht vind je in onze Algemene Voorwaarden (§ 6 Deel 1) onder Annuleringsvoorwaarden. Annulering

Stuur je producten alsjeblieft niet vrachtvrij retour, omdat de pakketdienst je anders hoge kosten rekent die we helaas aan je moeten doorberekenen.

Houd er rekening mee dat geopende en niet-gesloten voedingsmiddelen en voedingssupplementen of beschadigde producten niet kunnen worden geretourneerd.

Retourzendingen kunnen alleen met PostNL of DHL verstuurd worden. Zorg ervoor dat je naam en adres duidelijk leesbaar zijn en voeg een briefje met je bestelnummer of een kopie van de factuur bij het pakket. Als je je retour met DHL verstuurt, gebruik dan een DHL-pakket (graag geen klein pakket) en stuur dit naar het volgende adres:

Sunday Natural Products GmbH
An der Eichspitze 600
14974 Ludwigsfelde
Germany

We laten je per e-mail weten zodra we je retourzending hebben ontvangen en betalen het aankoopbedrag dan zo snel mogelijk terug.

KLACHTEN

Als je een reden hebt om een klacht in te dienen, bijvoorbeeld vanwege schade aan de producten of kwaliteitsproblemen, dan vergoeden we de retourkosten bij een garantieclaim en zorgen we voor een vervanging of een terugbetaling van het aankoopbedrag..

Neem in elk geval vooraf contact op met onze klantenservice om de procedure te coördineren. Stuur de producten niet vrachtvrij retour, omdat dit hoge kosten met zich kan meebrengen. Stuur je vragen over klachten rechtstreeks naar: service@sunday.nl We behandelen je bericht dan zo snel mogelijk.

Vermeld altijd je naam, adres en bestelnummer in de e-mail (bij voorkeur het bestelnummer in het onderwerp). Voeg ook foto’s toe om je klacht toe te lichten en te documenteren.

Loading...